close


星期天的下午,天氣很好。

我睡醒了,喝杯水,隨便看看電視,看到一個台灣的休閒觀光農業的介紹,農場,奶牛,杏花...

真是一個美麗的景色,適合悠閑的星期天下午的節目。
雖然現實不見得如此輕鬆完美,但對一個英文本來就結結巴巴的人來說,台北這種到處是中文的城市才適合我生活!
現在還很後悔我為甚麼沒有去成台灣。

晚上看到陳老師出新單曲的消息,實在懊悔得想把頭塞到馬桶裡!

我決定!!!

一定要去台灣住幾年。

我也好想去九份的咖啡店喝咖啡,我也想到敦南誠品買書,我也想現場看賴聲川老師的作品,啊~~~台北。



Pussy
Lyrics:Cheer Music:Cheer

I had a cat something pretty
something small something naive
won't tell you lies won't ask you why

I love my cat something really
something bigger something guilty
it takes your time it takes your trust
so easy

I saw a cat without the social lifes
without a good day without an eclipse
nobody helps me like I did to my little pussy
give a hand to anyone anyone,anyone




arrow
arrow
    全站熱搜

    yyaots 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()